Isnin, 16 Januari 2012

perjalanan pulang dari perlis ke melaka

beg sape kt tayar bus tu..haha.
banyak seh barang aku bawak balik.
xsangka.

intercity express..huhu.nmpk mcm menarik je kn?
xsbr je nak naik...
bus ni ada tali pinggang r.
 xselesa btol..
12jam kena pakai tali pinggang...


ish,,sampai dua cctv perhatikan aku.mcm penjenayah plak la.

ha yg nie bez..ada soket boleh chas laptop.
bus nie ada wifi so boleh online kalau bosan.

hihi.ambil gambar cikit...

hah,aku sorang je dlm bus nie...??
biar betik...
mcm private bus plak..haha

hmm..seram plak naik bus sorang...

wah,dpt cenderamata la..
air mineral pon dpt...


lama betul nk sampai melaka..nilah 1st time aku balik rmh naik bus siang.selalu balik malam.so,xbyk gmbar boleh ambil..tp byk pengalaman balik siang nie.lain kali jelah aku cerita k.daa~~

1 ulasan:

  1. bro,biasa ongkos brape ea?
    mmg awk selalu naik bas je ye?
    blh crita cket tk perjlnn biasa dri melaka ke perlis dn dri perlis ke melake?
    insyaAllah ade umur sy junior unimap....

    BalasPadam